Sleva 10% na vše. Kód: SUMMERISSWEET

Proč jsou supergreens tak super?

Fitstories Blog Supergreens

Co je tak super na supergreens?

 

Supergreens, Supergreens, Supergreens. Píše se o nich na každém zdravém blogu, ale proč jsou vlastně tak super?

 

Jak jistě víme, ne všechny suroviny mají stejné nutriční hodnoty. Supergreens jsou nabité jen těmi nejlepšími vitamíny, antioxidanty a látkami prospěšnými pro správné fungování našeho těla. Speciálně antioxidanty čistí volné radikály a snižují riziko řady  typů rakovin a jiných vážných onemocnění.

 

Na trhu se objevuje mnoho druhů supergreen doplňků a tak je důležité řádně dbát jak na složení tak jejich užití. Supergreens jsou doplňky stravy a tak je můžete ráno přidat do smoothie nebo je jen smíchat s vodou. V žádném případě ale nemůžou nahradit snídani nebo oběd. Níže je rozbor nutričních profilů šesti klíčových složek našeho Missfits Heath Immunity Boost.

 

Brokolice

Brokolice je plná živin včetně vitamínu A, C, E, K a kyseliny listové. Je také zdrojem vlákniny, proteinu, železa, draslíku, vápníku, selenu a hořčíku. Jedna dávka také obsahuje doporučený denní příjem vitamínu K, který je důležitý pro zdraví kostí. Obsahuje také sulforaphan, který se spojuje se zlepšením zdraví srdce a má protirakoviné vlastnostmi.

 

Špenát

Špenát je naprostou nutriční bombou. Špenát má vysoký výskyt vitamínu K, vitamínu A, bílkovin, folátu, hořčíku, draslíku a železa. Vysoký  obsah železa, které  je nezbytné pro výrobu červených krvinek (ty, které přenášejí kyslík kolem těla), sbírá pro špenát plusové body a díky vitamínu C se lehce vstřebává.

 

Kadeřávek

Kadeřávek obsahuje nejen více vápníku než špenát, ale má také dvojité množství vitamínu C. Obsahuje  antioxidant známý jako alfa-lipoová kyselina, který se spojuje se sníženým rizikem cukrovky.

 

Červená řepa

Červená řepa je vynikajícím zdrojem kyseliny listové, která je nezbytná pro výrobu červených krvinek. Je také jedinečným zdrojem fytonutrientů zvaných betalainy, které mají antioxidační a protizánětlivé vlastnosti.

 

Kiwi

Kiwi má extrémně velký podíl vitamínu C. Jeden kus kiwi obsahuje 53 mg vitaminu C (více než ve stejné hmotnosti pomeranč). Vitamin C napomáhá růstu a opravě tělesných tkání a přispívá k tvorbě kolagenu a vstřebávání železa.

 

Spirulina

Spirulina, i když ne zrovna nejchutnější, je vyloženě mňamka pro tělo. Spirulina je druh cyanobakterie, která může díky fotosyntéze produkovat energii ze slunečního světla. Jedna polévková lžíce (asi 7 g) obsahuje zhruba 4 g proteinu. A co víc, protein ve spirulině zahrnuje všechny esenciální aminokyseliny, které většina rostlinných proteinových zdrojů nemá! Spirulina má také vysoký obsah antioxidantu – pycocyaninu, díky kterému má svou bohatou zelenou barvu. Antioxidanty čistí volné radikály a snižují riziko řady rakovin.

 

DOPORUČENÝ PRODUKT

fitstories-misfits-immunityboost-supergreen